تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 13:04
کد خبر : 21116
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برق کارخانه سایپا را ۴ روز قطع کرده بودند! بسته هستند

برق کارخانه سایپا را ۴ روز قطع کرده بودند!

برق کارخانه سایپا را ۴ روز قطع کرده بودند!

رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: وقتی کشوری مثل عراق بسیاری از کالاهای تولید ما را به خاطر عدم رعایت استانداردهای جهانی عودت می دهد چطور انتظار داریم بتوانیم در کشورهای اروپایی جایی برای خود باز کنیم؟

عزیز اکبریان در نهمین همایش استاندارد و کیفیت استان البرز که امروز سه شنبه ۱۲ آذر برگزار شد، با اشاره به افزایش قیمت بنزین و حوادث پس از آن و انتقاد از نحوه اجرای این کار گفت: برخی دشمنان همزمان با افزایش نرخ بنزین از آب گل آلود ماهی گرفتند، دوستان ما در خارج از کشور هشدار داده بودند که عده ای به دنبال پیاده سازی وضعیت مشابه لبنان و عراق در ایران هستند و می خواهند به آرامش و امنیت ایران خدشه وارد کنند.

وی گفت: افزایش ناگهانی قیمت بنزین فرصت جولان کوتاهی به آنها داد ولی با درایت مقام معظم رهبری و با همکاری نهادهای امنیتی این غائله ختم به خیر شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا توضیح داد: از همه مردم به خاطر وضعیت پیش آمده عذر خواهی می کنیم و امیدواریم دیگر شاهد حوادثی به این شکل در کشور نباشیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به کاهش میزان نشاط در جامعه گفت: برخی فکر می‌کردند با کاهش نشاط و شادی در جامعه معنویت مردم بالا می‌رود ولی این تصور از پایه اشتباه بود.

وی ادامه داد: در جامعه‌ای که نشاط نباشد خلاقیت و نوآوری و امید برای حرکت و پویایی کاهس می یابد.

اکبریان در ادامه با بیان اینکه دنیای امروز دنیای استاندارد است؛ اظهار کرد: تولید کنندگان ایرانی برای اینکه بتوانند سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند.

وی افزود: وقتی کشوری مثل عراق بسیاری از کالاهای تولید ما را به خاطر عدم رعایت استانداردهای جهانی عودت می دهد چطور انتظار داریم بتوانیم در کشورهای اروپایی جایی برای خود باز کنیم؟

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز انجام فعالیت تولیدی در کشور سخت شده؛ گفت: باید کیفیت تولیداتمان را بالا ببریم تا مردم با خیال راحت کالای ایرانی مصرف کنند.

اکبریان با گلایه دخالت برخی نهادها در تصمیم گیری و برنامه های سازمان استاندارد اضافه کرد: باید اجازه دهیم این سازمان در مسیر درست خود پیش برود تا بتوانیم شاهد تحقق اهداف حوزه استاندارد در کشور باشیم.

وی همچنین به سنگ اندازی برخی برای رونق تولید افزود: در سال حمایت از تولید داخلی، برق مجموعه بزرگی مثل سایپا به خاطر ۱۲۲ میلیون تومان بدهی بیش از چهار روز قطع می‌شود، در چنین وضعیتی چطور باید توقع داشت شعارهای این حوزه محقق شود؟

وی گفت: برای عبور از این شرایط سخت همه باید دست به دست هم دهیم و چاره ای جز جهادی عمل کردن نداریم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.