تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1397 - 11:49
کد خبر : 2101

قیمت‌ روز مسکن در تهران (۱۳۹۷/۰۳/۱۲)

قیمت‌ روز مسکن در تهران (۱۳۹۷/۰۳/۱۲)

مطابق جدیدترین آمار معاملات ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات یک واحد مسکونی ۳۷ متری در کرمان با قیمت ۱۴۰ میلیون و یک دستگاه آپارتمان ۱۴۰ متری در شیراز با قیمت ۱.۱ میلیارد تومان فروخته شده است. به گزارش تسنیم، بر اساس جدیدترین آمار معاملات ۱۲ خردادماه ۹۷ در منطقه ۱۲ محله بهارستان یک

مطابق جدیدترین آمار معاملات ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات یک واحد مسکونی ۳۷ متری در کرمان با قیمت ۱۴۰ میلیون و یک دستگاه آپارتمان ۱۴۰ متری در شیراز با قیمت ۱.۱ میلیارد تومان فروخته شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس جدیدترین آمار معاملات ۱۲ خردادماه ۹۷ در منطقه ۱۲ محله بهارستان یک واحد مسکونی ۵۹ متری ۷ سال ساخت با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان فروخته شده است، یعنی متری حدود ۵ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان.

در منطقه ۱۴ محله آهنگ قیمت هر مترمربع واحد آپارتمان ۴۶ متری ۱۱ ساله حدود چهار میلیون و و ۲۱۰ هزار تومان است. این واحد مسکونی با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت یک واحد مسکونی ۶۸ متری یک سال ساخت در منطقه ۷ (شارق غربی) ۴ میلیون و ۱۰۲ هزار تومان است. این آپارتمان با قیمت کل ۲۷۹ میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت شده است.

در بریانک یک واحد ۴۱ متری با عمر ۸ سال ۲۰۰ میلیون تومان فروخته شده، یعنی هر مترمربع این آپارتمان ۴ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان ارزش داشته است. در همین محله یک واحد مسکونی ۴۵ متری ۳۶ ساله در تاریخ ۱۲ خردادماه با قیمت ۱۸۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۳.۴ میلیون) فروخته شده است.

در منطقه ۶ و محله امیرآباد آپارتمان ۱۹۴ متری با عمر ۲۴ سال با قیمت ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان معامله شده. هر مترمربع این واحد که تقریبا ربع قرن از عمر آن می‌گذرد ۱۶ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان بوده سات.

یک واحد ۷۰ متری ۱۶ سال ساخت در جمالزاده نیز با قیمت کل ۳۱۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴.۵ میلیون تومان) فروخته شده است.

در منطقه ۴ و محله ازگل یک واحد ۱۲۰ متری ۵ سال ساخت با قیمت ۶۱۵ میلیون تومان معامله شده؛ به عبارت دیگر هر مترمربع این واحد مسکونی ۵.۱ میلیون تومان ارزش داشته است.

در محله آپادانا دو روز پیش یک واحد ۴۲ متری ۱۳ سال ساخت با قیمت کل ۳۹۳ میلیون تومان (هر مترمربع ۹.۴ میلیون تومان) و یک دستگاه آپارتمان ۳۷ متری ۴ ساله نیز در کرمان با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان فروخته شده است.

همچنین یک واحد ۴۲ متری ۵ ساله در فردوس ۱۷۵ میلیون تومان و یک واحد ۱۴۰ متری ۲۶ ساله در شیراز با قیمت ۱.۱ میلیارد تومان معامله شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.