تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 9:24
کد خبر : 20303

خبر خوش محجوب از همسان سازی حقوق بازنشستگان

خبر خوش محجوب از همسان سازی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تنها راه رفع مشکلات این قشر و شکاف ایجاد شده بین افراد شاغل و بازنشسته دانست.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه بازنشستگان زیر بار فشارهای اقتصادی و معیشتی قرار دارند، سازمان بازنشستگی کشوری ماه‌هاست که گرفتار تزلزل در مدیریت است، گفت: تغییر مدیریتی در سازمان بازنشستگی کشوری به دلیل سوال‌های پی در پی نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اتفاق افتاد که در نهایت ناچار شد تا انتخاب فردی مناسب، این سازمان را با سرپرست اداره کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، با بیان اینکه فردی که به عنوان سرپرست سازمان بازنشستگی کشوری را مدیریت می‌کند از افراد با سابقه این مجموعه است، ادامه داد: دولت در پی واکنش نمایندگان مجلس نسبت به تغییر مدیریت در این سازمان حساس شد، در غیر این صورت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا آخر از مدیری که برای اداره این مجموعه انتخاب کرده بود، حمایت می‌کرد.

مشکلی در نحوه اداره سازمان بازنشستگی کشوری مشاهده نمی‌کنم

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: مشکلاتی که برای سازمان بازنشستگی کشوری ایجاد شد، باعث شد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتخاب مدیر جدید جهت اداره این مجموعه دست به عصا حرکت کند، بنابراین باید به وی فرصت دهیم تا بتواند فرد مناسبی را انتخاب کند و در این مورد نظر کمیسیون اجتماعی مجلس و دولت را نیز جویا شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده مشکلی در نحوه اداره سازمان بازنشستگی کشوری مشاهده نمی‌کنم، اما لازم است دولت، مصوبه مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را عملیاتی کند تا بعد از این بازنشستگان نصف حقوق افراد شاغل را دریافت نکنند و شکاف عمیقی که در این رابطه ایجاد شده از بین برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.