تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 13:46
کد خبر : 1911

نرخ برابری دلار و یورو افزایش یافت

نرخ برابری دلار و یورو افزایش یافت

نرخ گذاری بانک مرکزی از افزایش ارزش برابری دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو در روز پنجشنبه حکایت دارد به شکلی که قیمت هر دلار به ۴۲ هزار و ۱۵۵ ریال رسیده است. به گزارش ایرنا، امروز هر دلار آمریکا با ۱۲ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۱۵۵ ریال قیمت خورد؛

نرخ گذاری بانک مرکزی از افزایش ارزش برابری دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو در روز پنجشنبه حکایت دارد به شکلی که قیمت هر دلار به ۴۲ هزار و ۱۵۵ ریال رسیده است.

به گزارش ایرنا، امروز هر دلار آمریکا با ۱۲ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۱۵۵ ریال قیمت خورد؛ پوند انگلیس با رشد ۲۴۱ ریالی ۵۶ هزار و ۹۱ ریال و هر یورو با ۵۸۷ ریال رشد ۴۹ هزار و ۱۸۶ ریال ارزش‌ گذاری شد.

از ۳۹ ارز عمده ای که هر روز بانک مرکزی نرخ های آنها را اعلام می کند، امروز نرخ ۳۶ ارز افزایش داشت و تنها ین ژاپن با کاهش قیمت روبرو شد؛ لیر سوریه و افغانی افغانستان نیز نسبت به روز گذشته تغییری ثبت نکردند.

نظام ارزی شناور مدیریت شده از شامگاه بیستم فروردین با تصمیم دولت اجرایی شده است و بر این اساس، ارقام اعلامی بانک مرکزی مبنای مراودات تجاری و اقتصادی کشور خواهد بود.

به گفته ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی میزان نوسان پیش بینی شده برای نرخ دلار آمریکا طی یکسال پیش رو حداکثر ۶ درصد خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.