تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 14:24
کد خبر : 18508
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شاخص بورس به ارتفاع ۲۸۴ هزار واحد صعود کرد بسته هستند

شاخص بورس به ارتفاع ۲۸۴ هزار واحد صعود کرد

شاخص بورس به ارتفاع ۲۸۴ هزار واحد صعود کرد

شاخص بورس در حالی در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۵۴۶۳واحدی، به ارتفاع ۲۸۴ هزار واحد صعود کرد که بازار پایه فرابورس ایران تحت تاثیر دستورالعمل جدید فرابوس، روزهای بدی را سپری می‌کند.

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۴میلیارد و ۸۵۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۰۲۰میلیارد تومان در ۴۵۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۵۴۶۳واحدی در ارتفاع ۲۸۴هزار و ۱۳۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی مخابرات ایران، ایران خودرو و تامین سرمایه نوین با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۴۶۸واحد، کل (هموزن) ۱۱۸۲واحد، قیمت (هموزن) ۷۹۱واحد، آزاد شناور ۶۴۳۲واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۴۷۱۵و ۷۷۷۲واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۵۷۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱۶۳میلیارد تومان در ۳۰۴هزار نوبت، آیفکس ۵۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۳۷۶۷واحد قرار گرفت.

گفتنی است شاخص بورس در حالی در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۵۴۶۳واحدی، به ارتفاع ۲۸۴ هزار واحد صعود کرد که بازار پایه فرابورس ایران تحت تاثیر دستورالعمل جدید فرابوس، روزهای بدی را سپری می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.