تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 9:50
کد خبر : 17713

رشد ۱۵۸۱ واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

رشد ۱۵۸۱ واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۵۸۱ واحد افزایش، معادل ۰.۶ درصد رشد را به ثبت رساند.

به گزارش تسنیم، در هفته‌ای که گذشت تعداد ۱۰۳۹۹ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۲۴۶۳ میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۲۷۸ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۳۲.۵ درصد افزایش، ۲۱.۵ درصد کاهش و ۶.۱ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۹۶ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران هم در هفته گذشته به ارزش کل بیش از ۲۰۵۱ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۱۳ و ۱۵ درصد کاهش همراه شدند.

همچنین در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می‌شود، در این مدت تعداد ۵ میلیون برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۴۶۷۹ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۱مردادماه جاری با ۱۵۸۱ واحد افزایش، معادل ۰.۶ درصد رشد را به ثبت رساند و به رقم ۲۵۴۴۴۶ واحد رسید. شاخص کل هموزن هم در این مدت با ۲۰۷۱ واحد افزایش بدون تغییر ماند و رقم ۶۲۰۱۶ واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۳۴۳ واحد افزایش در هفته گذشته به رقم ۱۸۶۶۶۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۸۱۲ واحد افزایش به عدد ۵۰۹۷۲۲ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول ۰.۲ درصد و شاخص بازار دوم با ۱.۴ درصد افزایش همراه شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.