تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 11:56
کد خبر : 17492
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارزآوری ۹۰۰ میلیون یورویی بنیاد مستضعفان در سال ۹۷/ بیکاری در قلعه‌گنج تک رقمی شد بسته هستند

ارزآوری ۹۰۰ میلیون یورویی بنیاد مستضعفان در سال ۹۷/ بیکاری در قلعه‌گنج تک رقمی شد

ارزآوری ۹۰۰ میلیون یورویی بنیاد مستضعفان در سال ۹۷/ بیکاری در قلعه‌گنج تک رقمی شد

رئیس سابق بنیاد مستضعفان با اشاره به ارزآوری ۹۰۰ میلیون یورویی این نهاد در سال ۹۷، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در قلعه گنج، نرخ بیکاری این منطقه از ۲۵ درصد تک رقمی شده و جرم ۷۰ درصد کاهش یافته است. به گزارش تسنیم، محمد سعیدی کیا در آیین تکریم خود از سمت

رئیس سابق بنیاد مستضعفان با اشاره به ارزآوری ۹۰۰ میلیون یورویی این نهاد در سال ۹۷، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در قلعه گنج، نرخ بیکاری این منطقه از ۲۵ درصد تک رقمی شده و جرم ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، محمد سعیدی کیا در آیین تکریم خود از سمت ریاست بنیاد مستضعفان با بیان این‌که از رهبر معظم انقلاب قدردانی می‌کنم که فرصت خدمت ۵ سال خدمت را به بنده دادند، اظهار کرد: طی ۵ سال اخیر یکی از اولویت‌های کاری ترویج مدیریت جهادی بوده است که همچنان تداوم خواهد داشت.

وی با یادآوری این‌که بودجه بنیاد در سال ۹۳ حدود ۶۰ میلیارد تومان، افزود: این بودجه سال ۹۷ حدود به ۵۱۵ میلیارد تومان افزایش یافت و امسال نیز حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه سود بنیاد مستضعفان از ۵ درصد به ۴۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: تحویل حدود ۸۰ هزار سند به مردم محروم مناطق مختلف کشور، تامین خانه برای خانواده‌های پر معلول با مشارکت بنیاد مسکن و سازمان‌های حمایتی ، حمایت از خانوارهای سه نوزاد و بیشتر، ساخت مدارس و بیمارستان، برنامه سفر زیارتی ارزان قیمت، تامین کل سیمان مورد نیاز برای بازسازی در سوانح طبیعی، اهدای سبد کالا به مادران باردار و مستضعف، اجرای اردوهای دانش‌آموزی در ارودگاه‌ها لواسان و… از جمله اقدامات انجام شده طی ۵ سال اخیر است.

رئیس سابق بنیاد مستضعفان با بیان این‌که با همکاری بنیاد علوی و معاونت روستایی رئیس‌جمهوری در سه اخیر حدود ۶۵ میلیارد تسهیلات یارانه‌ای روستایی پرداخت شده است، اظهار کرد: تا تیرماه امسال جمعا ۳۷۰۰ واحد از این طرح‌ها به تصویب بانک رسیده که ۳۲۰۰ طرح وام خود را دریافت کرده‌اند. در این مدت ۲۲۰ مورد به بهره‌برداری رسیده و محصول آن در بازار است.

رئیس سابق بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی در منطقه قلعه گنج کرمان،‌ گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در این منطقه نرخ بیکاری از ۲۵ درصد تک رقمی شده و جرم ۷۰ درصد کاهش یافته است.

سعیدی‌کیا با بیان این‌که فولاد تولیدی بنیاد مستضعفان امروز به ۱۵ کشور صادر می‌شود، افزود: آزادراه تهران-شمال برای مردم به یک آرزو تبدیل شده بود با تفاهم با دولت به پیش می‌رود. این پروژه با مدیریت ایرانی در دست ساخت بوده و در ماه‌های آینده منطقه یک به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با اشاره به این‌که ارزآوری بنیاد مستضعفان از ۳۰۰ میلیون یورو به ۹۰۰ میلیون یورو افزایش یافته است، گفت: همچنین فروش شرکت های بنیاد از ۲۴ هزار میلیارد تومان در سال ۹۳ با ۱۵ درصد رشد به ۳۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.