تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 10:53
کد خبر : 1726

نگاهی به رشد مصرف بنزین در ایران

نگاهی به رشد مصرف بنزین در ایران

روند مصرف بنزین در ایران که در روزهای آغازین سال جاری به سرعت برق و باد افزایش داشت، همچنان با همان سرعت طی می شود؛ به‌طوری‌که میزان مصرف بنزین از ابتدای امسال تا آخر اردیبهشت‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹.۴ رشد داشته است. طبق آخرین آمار، میزان مصرف بنزین در اردیبهشت‌ماه سال جاری

روند مصرف بنزین در ایران که در روزهای آغازین سال جاری به سرعت برق و باد افزایش داشت، همچنان با همان سرعت طی می شود؛ به‌طوری‌که میزان مصرف بنزین از ابتدای امسال تا آخر اردیبهشت‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹.۴ رشد داشته است.

طبق آخرین آمار، میزان مصرف بنزین در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده ۸.۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین میزان مصرف بنزین در ایران از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا آخر اردیبهشت‌ماه ۸۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده است ۹.۴ درصد رشد را نشان می دهد. بالاترین میزان مصرف بنزین در ایران از ابتدای امسال تا آخر اردیبهشت‌ماه، روز ۱۳ اردیبهشت با مصرف ۱۰۰ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر ثبت شده است.

این درحالی است که متوسط میزان مصرف بنزین از ابتدا تا سیزدهم فروردین‌ماه امسال ۹۷ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر اعلام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده ۱۳.۳ درصد رشد داشته است.

بالاترین میزان مصرف از ابتدا تا سیزدهم فروردین‌ماه در روز دوازدهم فروردین به میزان ۱۱۰ میلیون لیتر و کمترین میزان مصرف در روز سیزدهم به میزان ۷۹ میلیون لیتر بوده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.