تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 15:56
کد خبر : 17000
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گرمای هوا مرغ‌ها را لاغر کرد بسته هستند

گرمای هوا مرغ‌ها را لاغر کرد

گرمای هوا مرغ‌ها را لاغر کرد

عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغ داران گوشتی از افزایش هزارتومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط کشوری قیمت این کالا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان در هرکیلوگرم است. به گزارش مشرق، برومند چهارآئین از افزایش هزارتومانی قیمت مرغ طی ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: متوسط کشوری قیمت

عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغ داران گوشتی از افزایش هزارتومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط کشوری قیمت این کالا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان در هرکیلوگرم است.

به گزارش مشرق، برومند چهارآئین از افزایش هزارتومانی قیمت مرغ طی ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: متوسط کشوری قیمت این کالا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و در برخی نقاط نیز ۱۳ هزارتومان است.

وی متوسط کشوری قیمت مرغ زنده را نیز ۹,۴۰۰ تومان در هرکیلوگرم عنوان و اضافه کرد: طی روزهای اخیر افزایش دمای هوا و گرما باعث شده وزن‌گیری مرغ‌ها کاهش یابد.

این فعال بخش خصوصی با اشاره به آغاز مسافرت های تابستانی و برگزاری مراسم های جشن و سرور تا قبل از آغاز ایام محرم و صفر، ادامه داد: همه این موارد باعث افزایش تقاضا برای مرغ در بازار شده است.

چهارآئین توضیح داد: با این حال تولیدکنندگان در واحدهای تولیدی توان کنترل دما را ندارند، دما در واحد تولیدی حداکثر باید ۳۳ درجه سانتی گراد باشد ولی طی روزهای اخیر هوا بسیار گرم شده و واحدها را با مشکل مواجه کرده، وقتی هوا گرم می شود مرغ هم غذا نمی‌خورد و وزن نمی‌گیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.