آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز یکشنبه ۹۸/۰۴/۱۶ | بازار کاهشی شد

امروز یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز کاهشی آغاز به کار کردند. سکه به سمت مرز ۴.۶ میلیون تومانی حرکت کرد و مثقال طلای آبشده در محدوده یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومانی قیمت خورد. دلار آزاد به محدوده ۱۳۱۰۰ تومانی بازگشت اما صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ تومان افزایش داد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۸ دلار در بازار آزاد پایتخت در محدوده ۱۳۱۰۰ تومانی قرار گرفت و شاخص ارزی بین ۱۳۱۲۰ تا ۱۳۱۵۰ تومان قیمت خورد.

همچنین صرافی ملی نرخ خریدوفروش دلار را ۵۰ تومان و یورو را ۱۰۰ تومان ارتقا داد، تا قیمت رسمی دلار بین ۱۲۹۰۰ و ۱۳۰۰۰ تومان و یورو بین ۱۴۸۵۰ تا ۱۴۹۵۰ تومان اعلام شود.

قیمت حواله درهم امارات نیز امروز به ۳۶۲۰ تومان رسید و سپس تا ۳۶۰۰ تومان کاهش یافت.
بیشتر بخوانید: آخرین قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۹۸/۰۴/۱۶ | نزول شاخص ارزی
آخرین قیمت طلا و سکه

نوشته های مشابه

پیش از ظهر امروز در بازار طلا قیمت هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید) با نرخ ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی (طرح قدیم) با نرخ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

همچنین امروز قیمت نیم‌سکه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت سکه‌گرمی ۹۹۰ هزار تومان اعلام شد.

از سوی دیگر امروز قیمت مثقال طلای آبشده در بازار طلای تهران یک میلیون و ۸۷۹ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۴۳۳ هزار تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا