هدف‌گذاری برای احیای ۳۵ واحد صنعتی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، محسن دارابی صبح امروز پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، به برنامه‌های فعال سازی واحدهای راکد صنعتی در استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع در سال ۹۸ حدود ۳۵ واحد صنعتی را برای احیا هدف گذاری کردیم و عملکرد ما در این رابطه در سه ماهه اول امسال احیای هشت واحد با اشتغال ۹۴ نفر بوده است که تاکنون ۲۳ درصد پیشرفت داشتیم.

وی افزود: در حوزه معدن نیز فعال سازی ۲۰ معدن را هدف گذاری کردیم و عملکرد ما در سه ماهه اول سال جاری حدود ۹ معدن بوده است که تا کنون ۴۶ درصد اشتغال آن محقق شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با ابراز امیدواری از اینکه تا پایان سال بیش از ۲۰ معدن را بتوانیم احیا کنیم گفت: در این صورت می‌توانیم در مجموعه ۸۵ درصد اشتغال جدید ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اتمام و تکمیل طرح‌های صنعتی نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، هدفگزازی ما برای امسال ۳۰ طرح است که در این راستا عملکرد ۳ ماهه اول امسال ۱۶ طرح نیمه‌تمام است که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

دارابی در بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی هدفگذاری را برای امسال ۴۰ واحد اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون عملکرد ۳ ماهه امسال بازسازی و نوسازی یک واحد است که اشتغال ۱۴۰ نفر را به دنبال دارد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه این جلسه مشکلات برخی از واحدهای صنعتی استان را مطرح کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا