تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 8:17
کد خبر : 16604

رشد ۷۴ درصدی زیان انباشته این کاغذ ساز

رشد ۷۴ درصدی زیان انباشته این کاغذ ساز

صنایع کاغذ سازی کاوه با سرمایه ثبت شده ۲۵ میلیارد تومانی براساس صورت‌های مالی منتهی به سال مالی ۹۷ در ترازنامه تلفیقی خود زیان ۲۴.۲ میلیارد تومانی را شناسایی کرده است.

به گزارش تابناک، چکاوه در حالی در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ به ازای هر سهم ۴۱۳ ریال زیان شناسایی کرده که زیان هر سهم در مدت مشابه قبلی ۲۷۵ ریال بوده است.

صنایع کاغذ سازی کاوه علی رغم افزایش ۸۱ درصدی درآمد‌های عملیاتی و ثبت رقم ۶۹.۳ میلیارد تومان به دلیل رشد ۷۹ درصدی بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی به موازات آن و ثبت رقم ۷۲.۶ میلیارد تومان سال مالی ۹۷ را با زیان به پایان برد.

مجموع دارایی‌های جاری این شرکت با رشد ۱۸ درصدی، ۲۵.۵ میلیارد تومان و در مقابل بدهی‌های جاری این شرکت با رشد ۲۵ درصدی، رقم ۳۶.۷ میلیارد تومان گزارش شده در ترازنامه تلفیقی گزارش شده است.

دارایی‌های غیر جاری نیز با رشد ۴ درصدی، ۵۷.۹ میلیارد تومان و بدهی‌های غیر جاری رقم ۴۵.۷ میلیارد تومان ثبت شده که البته رشد ۲۵ درصدی را نیز نشان می‌دهد.

در مجموع دارایی‌های چکاوه ۸۳.۴ میلیارد تومان در مقابل ۸۲.۴ میلیارد توامان بدهی‌های این کاغذ ساز قرار دارد. حقوق صاحبان سهام نیز با کاهش ۹۱ درصدی، کمی بیش از یک میلیارد تومان گزارش شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.