تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 9:45
کد خبر : 16313
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رئیس سازمان حج در اصفهان: منتظر اعلام سهمیه مازاد حج از سوی عربستان هستیم بسته هستند

رئیس سازمان حج در اصفهان: منتظر اعلام سهمیه مازاد حج از سوی عربستان هستیم

رئیس سازمان حج در اصفهان: منتظر اعلام سهمیه مازاد حج از سوی عربستان هستیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: پرواز حجاج به کشور عربستان از ۱۷ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و امیدواریم سهمیه مازادی که از عربستان برای حجاج در لیست انتظار درخواست کرده‌ایم نیز به زودی دریافت کنیم. به گزارش تسنیم از اصفهان، علیرضا رشیدیان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه گردهمایی کارگزاران حج استان‌های اصفهان، چهارمحال،

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: پرواز حجاج به کشور عربستان از ۱۷ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و امیدواریم سهمیه مازادی که از عربستان برای حجاج در لیست انتظار درخواست کرده‌ایم نیز به زودی دریافت کنیم.

به گزارش تسنیم از اصفهان، علیرضا رشیدیان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه گردهمایی کارگزاران حج استان‌های اصفهان، چهارمحال، یزد و کرمان با اشاره به اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهار داشت: پرواز حجاج به کشور عربستان از ۱۷ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و به طور حتم یکی از ضرورت‌های این سفر مهم ایجاد هماهنگی‌های اجرایی بین کارگزاران است.

وی ادامه داد: با توجه به روابط سیاسی میان ایران و عربستان اقدامات لازم پیرامون ارائه خدمات مناسب و با کیفیت برای حجاج ایرانی صورت گرفت.

رئیس سازمان حج و زیارت درباره مذاکره با وزارت حج و زیارت عربستان بیان کرد: در این راستا مذاکرات مفصلی را با وزارت حج و زیارت عربستان داشتیم که فضای مذاکرات نیز فضای خوب و مناسبی بود و همچنین همکاری‌ها در زمینه خدمات به حجاج نیز به خوبی پیش رفته است.

وی خاطرنشان کرد: امید است سهمیه مازادی که ما از عربستان برای حجاج در لیست انتظار درخواست کرده‌ایم نیز به زودی دریافت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.