تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 9:25
کد خبر : 16311

پرداخت بیش از ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان

پرداخت بیش از ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی رازجویان اظهار داشت: در حوزه مسکن تا کنون برای ۳۸واحد احداثی، ۳هزار و ۶۶۴واحد تعمیری و بخش معیشتی در مجموع ۲۳میلیارد و ۴۳۱میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شد. وی ادامه داد : در بخش مسکن از مجموع ۴هزار و ۸۰۰مورد متقاضی تسهیلات احداثی، تعمیری و معیشتی، ۵۶پرونده تسهیلات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی رازجویان اظهار داشت: در حوزه مسکن تا کنون برای ۳۸واحد احداثی، ۳هزار و ۶۶۴واحد تعمیری و بخش معیشتی در مجموع ۲۳میلیارد و ۴۳۱میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

وی ادامه داد : در بخش مسکن از مجموع ۴هزار و ۸۰۰مورد متقاضی تسهیلات احداثی، تعمیری و معیشتی، ۵۶پرونده تسهیلات احداثی از ۱۹۰واحد، هزار و ۵۷۸پرونده از ۳هزار و ۸۸۹واحد تعمیری و ۹۶۴پرونده از ۲هزار و ۴۵۲متقاضی کمک معیشتی به بانکهای عامل معرفی شدند.

معاون عمرانی استاندار مازندران اقدامات صورت گرفته در حوزه کشاورزی را پرداخت ۱۱میلیارد تومان از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی به ۹هزار کشاورز خسارت دیده زیر پوشش بیمه اعلام و خاطرنشان کرد: همچنین ۵تن بذر شالی از استان گیلان تهیه و بین کشاورزان مناطق آسیب دیده از سیل استان توزیع شد.

رازجویان بیان داشت : با ثبت ۱۲هزار و ۵۹۳پرونده تا کنون در سامانه سجاد، برای پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره بخش کشاورزی، ۲هزار و ۵۰۰پرونده در کارگروه‌های شهرستانی و استانی نهایی و آماده پرداخت به کشاورزان آسیب دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران، اقدامات حمایتی از ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده استان را، دریافت هزار بسته اقلام خانگی و توزیع ۵۰۰بسته حمایتی نهادهای کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداران برشمرد و گفت: از هزار رأس دام سبک دریافتی نیز ۵۰۰رأس میان دامداران خسارت دیده از سیل توزیع شد.

رازجویان همچنین تصریح کرد: با تشکیل کمیته اشتغال در مناطق سیل زده ، مجوز ۲هزار و ۳۰۰شغل با تسهیلات ۳۰۰میلیون ریال به ازای هر شغل با سود ۴درصد و دوره تنفس ۶ماهه و بازپرداخت هر ۶ماه اخذ شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.