تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 9:31
کد خبر : 16269
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خرید تضمینی بیش از ۲۵هزار تن گندم از کشاورزان مازندران بسته هستند

خرید تضمینی بیش از ۲۵هزار تن گندم از کشاورزان مازندران

خرید تضمینی بیش از ۲۵هزار تن گندم از کشاورزان مازندران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۲ گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن گندم به ارزش ۴۳۶میلیارد و ۵۴۰میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله در سطح استان مازندران شد.

به گزارش موج، سیدمحمد جعفری اظهار داشت: با پیگیریهای به عمل آمده تاکنون گندم کاران مازندرانی که تا ۱۲خرداد محصول خود را تحویل مراکز خرید شرکت غله دادند مطالباتشان را به مبلغ ۱میلیارد و ۷۵۹میلیون ریال دریافت کردند.

وی ادامه داد : با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر گندم کاران مازندرانی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

جعفری به مراکز خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: این میزان خرید توسط ۱۲مرکز از ۲۳مرکز پیش بینی شده جهت خرید تضمینی گندم در سطح استان مازندران صورت پذیرفته که به تناسب برداشت گندم به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۲ با اشاره به قیمت تضمینی گندم تصریح کرد: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری براساس ۴درصد افت مفید و ۱درصد افت غیرمفید ۱۷هزار ریال تعیین شده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد و گندم کارانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکردند باید با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۲ در پایان از کشاورزان مازندرانی خواست در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.