تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 13:25
کد خبر : 14936

عرضه ماکارونی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار

عرضه ماکارونی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار

دبیر کارگروه تنظیم بازار با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی مانند ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز این صنعت گفت: به مناسبت رمضان، ماکارونی در همه ی فروشگاه ها ۱۵ درصد زیر قیمت است. به گزارش مشرق، عباس قبادی با بیان اینکه بالغ بر ۳ میلیون واحد صنفی در کشور

دبیر کارگروه تنظیم بازار با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی مانند ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز این صنعت گفت: به مناسبت رمضان، ماکارونی در همه ی فروشگاه ها ۱۵ درصد زیر قیمت است.

به گزارش مشرق، عباس قبادی با بیان اینکه بالغ بر ۳ میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که ۴۳۶ هزار واحد آن بدون جواز کسب هستند گفت: از سال ۹۲ که قانون سامانه جامع تجارت الکترونیک مصوب شد حدود ۶۰ درصد سامانه جامع تجارت الکترونیک در بخش‌های مختلف راه اندازی شده است به طوری که تمام کالاها از ثبت سفارش تا عرضه آن مانند توزیع لاستیک در کشور قابل رصد است.

قبادی با اشاره به جلسه سامانه جامع تجارت الکترونیک با حضور معاون اول رئیس جمهور، گفت: در چند قلم کالای اصلی چنین امکانی برای رصد نحوه توزیع کالا وجود دارد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار در پایان با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی مانند ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز در این صنعت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماکارونی در همه‌ی فروشگاه‌ها ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی از اجرای کامل سامانه جامع تجارت الکترونیک از شهریور امسال خبر داد و گفت: شبکه خدمات پس از فروش که زیر مجموعه سامانه جامع تجارت الکترونیک است امروز بخاطر نداشتن اعتبار فعلاً اجرایی نشده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.