تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 12:31
کد خبر : 14711

صادرات روزانه ۱.۵۷ میلیون بشکه ای نفت ایران به آسیا در مارس ۲۰۱۸

صادرات روزانه ۱.۵۷ میلیون بشکه ای نفت ایران به آسیا در مارس ۲۰۱۸

واردات نفت آسیا از ایران در ماه مارس به بالاترین حتی طی ۸ ماه گذشته رسید. به گزارش تسنیم به نقل از فکس استریت ، واردات نفت آسیا از ایران در ماه مارس به بالاترین حتی طی ۸ ماه گذشته رسید چون خریداران سعی کردند از معافیتهایی که آمریکا در نوامبر سال گذشته به آنها

واردات نفت آسیا از ایران در ماه مارس به بالاترین حتی طی ۸ ماه گذشته رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از فکس استریت ، واردات نفت آسیا از ایران در ماه مارس به بالاترین حتی طی ۸ ماه گذشته رسید چون خریداران سعی کردند از معافیتهایی که آمریکا در نوامبر سال گذشته به آنها برای خرید نفت ایران داده بود ، حداکثر استفاده را ببرند، در نتیجه خرید خود را افزایش دادند.

چین، هند ، ژاپن و کره جنوبی در ماه مارس کلا ۱.۵۷ میلیون بشکه نفت خام در روز از ایران خریدند که ۳۶ درصد نسبت به ماه قبل بیشتر بود و بیشترین حد از ماه جولای را نشان می داد.

خریداران اصلی نفت خام ایران برای واردات مقدار محدودی از نفت این کشور، از تحریم‌های آمریکا علیه ایران معافیت دریافت کرده بودند. این تحریم ها در نوامبر سال گذشته اجرایی شد. ولی هفته گذشته، واشنگتن این معافیت ها را از اول ماه می لغو کرد، در نتیجه انتظار می‌رود صادرات نفت ایران به خریداران بزرگ آسیایی در ماه های آینده کاهش یابد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.