تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردین 1398 - 15:59
کد خبر : 14386
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فراخوان فیات کرایسلر برای ۳۲۰ هزار خودرو به علت نقص فنی بسته هستند

فراخوان فیات کرایسلر برای ۳۲۰ هزار خودرو به علت نقص فنی

فراخوان فیات کرایسلر برای ۳۲۰ هزار خودرو به علت نقص فنی

شرکت فیات کرایسلر اعلام کرد بیش از ۳۲۰ هزار خودروی داج دارت را در آمریکای شمالی به خاطر معیوب بودن یکی از قطعاتشان فرا می خواند. به گزارش رویترز، شرکت فیات کرایسلر روز جمعه اعلام کرد بیش از ۳۲۰ هزار خودروی داج دارت را در آمریکای شمالی به خاطر معیوب بودن یکی از قطعاتشان فرا

شرکت فیات کرایسلر اعلام کرد بیش از ۳۲۰ هزار خودروی داج دارت را در آمریکای شمالی به خاطر معیوب بودن یکی از قطعاتشان فرا می خواند.

به گزارش رویترز، شرکت فیات کرایسلر روز جمعه اعلام کرد بیش از ۳۲۰ هزار خودروی داج دارت را در آمریکای شمالی به خاطر معیوب بودن یکی از قطعاتشان فرا می خواند.

این خودروساز ایتالیایی-آمریکایی اعلام کرد این فراخوان شامل مدل های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ خودروهای دارت می‌شود. این عیب مانع قرار دادن خودروها در وضعیت پارک می‌شود. این شرکت اعلام کرد هیچ تصادف یا خسارتی مربوط به این مشکل گزارش نشده ولی چندین گزارش مبنی بر تعمیر این عیب دریافت کرده است. این شرکت اعلام کرد کابل بوشینگ پس از مدت ها قرار گرفتن در معرض گرمای بالای محیط و رطوبت فرسوده می شود.

شرکت فیات اعلام کرد مالکان باید مطمئن شوند خودرو را قفل و ترمز را درگیر کرده اند. فیات کرایسلر عیب این خودروها را برطرف می‌کند ولی مشخص نکرده این تعمیرات کی تکمیل می شوند.

این فراخوان حدود ۲۹۸ هزار خودرو در آمریکا، ۲۰۱۱۷ خودرو در کانادا، ۳۴۰۰ خودرو در مکزیک و حدود ۹۰۰ خودرو را در خارج از آمریکای شمالی در بر می گیرد.

فیات کرایسلر تولید مدل دارت را در ۲۰۱۶ به پایان رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.