تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 14:25
کد خبر : 14297
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مذاکرات تجاری آمریکا و ژاپن در واشنگتن بسته هستند

مذاکرات تجاری آمریکا و ژاپن در واشنگتن

مذاکرات تجاری آمریکا و ژاپن در واشنگتن

مقامات بلندپایه آمریکایی و ژاپنی درحالی که قرار است در آینده نزدیک مذاکرات گسترده‌تری را برگزار کنند، گفت‌وگوهای خود با موضوع تجاری را کلید زدند. به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، مقامات بلندپایه آمریکایی و ژاپنی مذاکرات خود با تجارت جهانی را کلید زدند. قرار است مذاکرات گسترده‌تری که موضوعات بیشتری را شامل می‌شود

مقامات بلندپایه آمریکایی و ژاپنی درحالی که قرار است در آینده نزدیک مذاکرات گسترده‌تری را برگزار کنند، گفت‌وگوهای خود با موضوع تجاری را کلید زدند.

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، مقامات بلندپایه آمریکایی و ژاپنی مذاکرات خود با تجارت جهانی را کلید زدند.

قرار است مذاکرات گسترده‌تری که موضوعات بیشتری را شامل می‌شود در آینده نزدیک بین دو کشور برگزار شود.

در گفت‌وگوهای کنونی موضوع مبادله کالاها و نرخ مبادله ارزی از جمله مسائلی است که مورد بحث دو طرف قرار گرفته و خواهد گرفت.

توشی‌میتسو موتگی وزیر اقتصاد ژاپن و رابرت لایتیزر، نماینده تجاری آمریکا در یک نشست سه ساعته درباره موضوعات تجاری بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

وزیر ژاپنی این گفت‌وگوها را صریح و مناسب توصیف کرد و این در حالی است که بانک مرکزی ژاپن هشدار داده است که چارچوب تجارت آتی این کشور با آمریکا مبنای سیاست‌گذاری پولی این بانک قرار خواهد گرفت.

گزارشها حاکی از آن است که مهمترین موضوع مورد بحث دو طرف مبادلات کالایی بوده است و در عین حال گفت‌وگوهایی درباره سرمایه‌گذاری‌های دوجانبه و نرخ مبادلات ارزی قرار است در مذاکرات توافق آزاد تجاری بین دو کشور مطرح شود.

مقامات آمریکایی و ژاپنی تلاش کردند تا بدون آنکه به صادرات ژاپن آسیب بزنند راهی برای کاهش کسری تجاری آمریکا با ژاپن پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.