تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 12:45
کد خبر : 14293

مذاکرات عربستان با هند برای خرید ۲۵ درصد سهام مشتری نفت ایران

مذاکرات عربستان با هند برای خرید ۲۵ درصد سهام مشتری نفت ایران

آرامکوی عربستان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان در حال مذاکرات جدی برای به‌دست آوردن ۲۵درصد سهام شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی ریلنس اینداستریز هند است.  به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، آرامکوی عربستان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان در حال مذاکرات جدی برای به‌دست آوردن ۲۵درصد سهام شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی ریلنس اینداستریز است.  فروش حداقل سهام

آرامکوی عربستان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان در حال مذاکرات جدی برای به‌دست آوردن ۲۵درصد سهام شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی ریلنس اینداستریز هند است.

 به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، آرامکوی عربستان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان در حال مذاکرات جدی برای به‌دست آوردن ۲۵درصد سهام شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی ریلنس اینداستریز است.

 فروش حداقل سهام حدود ۱۵میلیارد دلار برآورد می‌شود. ارزش تجارت پتروشیمی و پالایشگاهی این شرکت هندی حدود ۵۵ تا ۶۰میلیارد دلار است.

 قرارداد ارزش‌گذاری این سهام در ژوئن امضا می‌شود. گفته می‌شود از شرکت خدمات ملی و بانکداری گلدمن ساچز خواسته شده در این معامله مشاوره بدهد.

علاقه آرامکو به این بزرگترین مجتمع پالایشگاهی جهان پس از دیدار محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان از دهلی در فوریه به وجود آمد. او گفته بود انتظار دارد طی دو سال آینده فرصت‌های سرمایه‌گذاری با بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار در هندوستان داشته باشد.

 امین ناصر، مدیرعامل آرامکو به‌طور جداگانه با ماکش امبانی، رئیس ریلنس دیدار کرد تا در مورد تجارت نفت و گاز و مواد شیمیایی این شرکت گفتگو کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.