تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردین 1398 - 10:20
کد خبر : 14029

رانا پلاس، خودرویی که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد (+عکس)

رانا پلاس، خودرویی که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد (+عکس)

اخیرا تصاویری از رانا پلاس در فضای مجازی منتشر شده است که این خودرو همان مدل فیس لیفت شده رانا است که پیش‌تر شرکت ایران خودرو از ساخت آن خبر داده بود. به گزارش عصر ایران در گذشته اعلام شده بود رانا فیس لیفت با اسم رانا سال تولید و به بازار عرضه خواهد شد،

اخیرا تصاویری از رانا پلاس در فضای مجازی منتشر شده است که این خودرو همان مدل فیس لیفت شده رانا است که پیش‌تر شرکت ایران خودرو از ساخت آن خبر داده بود.

به گزارش عصر ایران در گذشته اعلام شده بود رانا فیس لیفت با اسم رانا سال تولید و به بازار عرضه خواهد شد، اما در تصاویر منتشر شده در پشت خودرو این خودرو نام رانا پلاس به چشم می‌خورد. از این رو باید به زودی شاهد تولید انبوه رانا پلاس و عرضه آن به بازار باشیم.

 

امکانات رانا پلاس

در تصاویر قبلی امکانات متعددی نظیر صندلی‌های عقب جدید، بلوتوث، کروز کنترل، آینه‌های جانبی شبیه خودرو پژو ۲۰۷ آی، گرافیک جدید چراغ‌ها، تریم داخلی جدید، دستگیره‌ها و زه همرنگ بدنه برای این خودرو در نظر گرفته شده بود که به نظر می رید این امکانات در رانای پلاس نیز موجود بوده و حتی این خودرو از لحاظ سیستم فنی نیز ارتقا پیدا خواهد کرد به طوریکه امکان نصب فرمان کمکی برقی نیز در رانای پلاس وجود داشته و همچنین کابیناین خودرو نیز نسبت به مدل‌های قبلی از لحاظ کیفیت ارتقا پیدا کرده است.

 

شرکت ایران خودرو برای رانا پلاس یک موتور ۱.۶ لیتری در نظر خواهد گرفت که می‌تواند قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر تولید کندکه این قدرت توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

بر اساس این گزارش  پمپ هیدرولیک از این خودرو حذف و فرمان کمکی برقی به آن اضافه خواهد شد که با وجود این سیستم می‌توان انتظار داشت قدرتی معادل ۳.۵ تا ۴ اسب بخار افزون بر قدرت اولیه در اختیار راننده قرار خواهد بگیرد.

هنوز نمی توان قیمتی برای این خودرو اعلام کرد و باید منتظر ماند و دید هنگام با ورود این تازه وارد ایران خودرو چه قیمتی را برای ان اعلام خواهد کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.