تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 10:21
کد خبر : 13986
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعطای تسهیلات اشتغال به خانوارهای سیل زده تحت پوشش کمیته امداد بسته هستند

اعطای تسهیلات اشتغال به خانوارهای سیل زده تحت پوشش کمیته امداد

اعطای تسهیلات اشتغال به خانوارهای سیل زده تحت پوشش کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور از اعطای تسهیلات اشتغال برای خانوارهای سیل زده تحت پوشش کمیته امداد خبر داد. به گزارش مهر، فاطمه رهبر صبح دوشنبه در دیدار با استاندار ایلام از اهتمام این نهاد برای کمک به سیل زدگان کشور و استان خبر داد و اظهار داشت: در استان ایلام نیز برای

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور از اعطای تسهیلات اشتغال برای خانوارهای سیل زده تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش مهر، فاطمه رهبر صبح دوشنبه در دیدار با استاندار ایلام از اهتمام این نهاد برای کمک به سیل زدگان کشور و استان خبر داد و اظهار داشت: در استان ایلام نیز برای سیل زدگان ضمن اعطای وام اشتغال برای هر خانوار تحت پوشش، بسته‌های حمایتی به مبلغ ۱۵۰ هزار تومانی به سیل زده‌های تحت پوشش کمک شده است.

وی در ادامه گفت: سه ماه حقوق برای خانواده‌های تحت پوشش سیل زده بین ۵۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون به صورت مستمری در نظر گرفته شده است که به حساب آنها واریز شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد در استان، کمک‌های این نهاد را روحیه بخش خواند و گفت: کمیته امداد در سیل اخیر پای کار بوده و رئیس این نهاد جزو اولین افرادی بود که ابراز همدردی نمود و ما از این بابت تشکر می‌کنیم.

وی با اعلام این مطلب که عملکرد کمیته امداد در کمک به افراد کم بضاعت و کم درآمد جامعه قابل تقدیر است، اضافه کرد: البته کار این نهاد تأثیر گذار به اینجا ختم نمی‌شود بلکه هرجایی که نیاز به کار انسانی باشد با تمام توان حضور می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.