تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398 - 15:33
کد خبر : 13971

بورس ۱۵۳۹ واحد رشد کرد/شاخص ۱۸۸ هزار واحدی شد

بورس ۱۵۳۹ واحد رشد کرد/شاخص ۱۸۸ هزار واحدی شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸، با افزایش ۱۵۳۹ واحدی، به رقم ۱۸۸ هزار و ۷۵ واحد رسید. به گزارش مهر، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸، با افزایش ۱۵۳۹ واحدی به رقم ۱۸۸ هزار و ۷۵ واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸، با افزایش ۱۵۳۹ واحدی، به رقم ۱۸۸ هزار و ۷۵ واحد رسید.

به گزارش مهر، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸، با افزایش ۱۵۳۹ واحدی به رقم ۱۸۸ هزار و ۷۵ واحد رسید.

آنگونه که سازمان بورس و اوراق بهادار گزارش داده، در معاملات روز جاری بیشتر سهام گروه فلزات اساسی با روند افزایشی در قیمت پایانی روبه‌رو شدند و بعضاً بیش از چهار درصد رشد قیمت را تجربه کردند. در گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری نیز شاهد رشد قیمت بیشتر سهام بودیم. در گروه فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای نیز بیشتر سهم‌ها روند افزایشی داشتند اما این افزایش عمدتاً تا کمتر از دو درصد بود.

سهام شرکت‌های خودروسازی نیز امروز با روند افزایشی در قیمت پایانی مواجه شد به طوری که سایپا و ایران خودرو دو سهم شاخص‌های این گروه بیش از چهار درصد در قیمت پایانی رشد کردند و در لیست شرکت‌های تأثیرگذار روی شاخص قرار گرفتند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.