تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردین 1398 - 15:37
کد خبر : 13812
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سخنگوی تعزیرات مقصر اصلی گرانی مرغ را معرفی کرد بسته هستند

سخنگوی تعزیرات مقصر اصلی گرانی مرغ را معرفی کرد

سخنگوی تعزیرات مقصر اصلی گرانی مرغ را معرفی کرد

سید یاسر رایگانی در پاسخ به این سوال که با توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تک نرخی شدن قیمت مرغ، اقدامات سازمان تعزیرات در این زمینه چیست، گفت: نظارت بر این موضوع بر عهده اتحادیه‌ها است. وی افزود: ما ۲۰ هزار اتحادیه مرغ و گوشت در کشور داریم که کار این اتحادیه‌ها نظارت بر توزیع

سید یاسر رایگانی در پاسخ به این سوال که با توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تک نرخی شدن قیمت مرغ، اقدامات سازمان تعزیرات در این زمینه چیست، گفت: نظارت بر این موضوع بر عهده اتحادیه‌ها است.

وی افزود: ما ۲۰ هزار اتحادیه مرغ و گوشت در کشور داریم که کار این اتحادیه‌ها نظارت بر توزیع و قیمت‌گذاری اقلام است که اگر این اتحادیه‌ها کارشان را درست انجام بدهند قطعاً بخش زیادی از این تخلفات موجود در بازار کنترل می‌شوند.

رایگانی بیان داشت: ما متأسفانه در طی این چند روز در تهران شاهد فروش مرغ‌های ۱۷۰۰۰ تومانی و ۱۹۰۰۰ تومانی بوده‌ایم که این قیمت‌گذاری خودسرانه است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در پایان گفت: توزیع‌کننده در این بین تقصیر کمتری را دارد و متأسفانه از طرف کشتارگاه‌ها و تولیدکننده‌های عمده این قیمت‌گذاری‌ که در ستاد تنظیم بازار مصوب می‌شود بعضاً رعایت نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.