تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردین 1398 - 10:15
کد خبر : 13777
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آخرین قیمت گوشی تلفن همراه در بازار+جدول بسته هستند

آخرین قیمت گوشی تلفن همراه در بازار+جدول

آخرین قیمت گوشی تلفن همراه در بازار+جدول

در حال حاضر تلفن‌های هوشمند پرکاربردترین وسیله زندگی انسان‌ها محسوب می‌شوند، پرفروش‌ترین محصول بازار فناوری نیز تلفن‌های هوشمند هستند که موجب می‌شود این بازار هرهفته روز‌های پر جنب‌و‌جوش و شلوغی را طی کند. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۱۰ فروردین ۹۸ نگاهی

در حال حاضر تلفن‌های هوشمند پرکاربردترین وسیله زندگی انسان‌ها محسوب می‌شوند، پرفروش‌ترین محصول بازار فناوری نیز تلفن‌های هوشمند هستند که موجب می‌شود این بازار هرهفته روز‌های پر جنب‌و‌جوش و شلوغی را طی کند. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۱۰ فروردین ۹۸ نگاهی بیاندازیم.

در حال حاضر که روز‌های ابتدایی سال ۹۸ را طی می‌کنیم شرایط بازار آرام است و شاهد نوسانات قیمتی خاصی نیستیم، به تازگی سری گلکسی S10 وارد بازار ایران شده است که قیمت مدل‌های آن نسبت به هفته گذشته کاهش داشته، پرچمدار شیائومی با نام Mi9 و مدل‌های جدید سری گلکسی A نیز به بازار عرضه شده‌اند.

شرکت سامسونگ

پس از عرضه سری پرچمدار گلکسی S10، حالا با ورود مدل‌های سری گلکسی A مانند گلکسی A30 و A50 و سری M شامل مدل‌های M10 و M20، میان‌رده‌های سامسونگ وارد بازار می‌شوند. سامسونگ در سال‌های اخیر با توسعه بخش میان‌رده‌ حضور خود را در این بخش گسترش داده است، به نظر می‌رسد با محبوبیت برند‌های چینی، سامسونگ قصد ندارد بازار میان‌رده‌ها را به آسانی به این شرکت‌ها واگذار کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.