سود ۶۹ ریالی تازه وارد فرابورس

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، باسرمایه ۴۰۰میلیارد ریالی سود هر سهم را ۶۹ریال اعلام کرد.

این شرکت سود خالص خود را ۲۷میلیارد ریال، سود عملیاتی را ۳۰میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره مالی مذکور را ۳۵میلیارد ریال منتشر کرده است.

«زماهان» در این گزارش فروش خود را ۶۷۲میلیارد و ۳۱۲میلیون ریال اعلام کرده که توانسته از این محل ۷۵میلیارد و ۴۹۹میلیون ریال سود شناسایی کند.

این شرکت نرخ فروش محصولات خود را برای سال مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹آذر۱۳۹۸ مبلغ ۲۵هزار ریال جوجه یکروزه گوشتی و ۲۰۰هزار ریال پولت تخم گذار اعلام کرده است. همچنین برای مدت مذکور ذرت را ۱۵هزار ریال در هر کیلو و کنجاله سویا را ۲۶هزار ریال در هر کیلو منتشر کرده است.

گفتنی است؛ مواد اولیه که عمده بهای تمام شده این شرکت را شامل می شود با نرخ تورم و برابری ارز تغییر خواهد کرد. علاوه بر این برای دوره مالی سال ۱۳۹۸ دریافت تسهیلات را به مبلغ ۱۰میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت برای سال مالی آینده برنامه اصلی شرکت را ارتقا محصول به خصوص جوجه یکروزه ذکر کرده است و پیگیر تکمیل زنجیره تولیدات محصولات شرکت مرغ ماهان است.

«زماهان» اعلام کرده است در مجمع سالانه پیش رو قصد دارد پیشنهاد تقسیم ۸۰درصد از سود سهام را ارایه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا