تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 16:05
کد خبر : 13456

پرش شاخص بورس به ارتفاع ۱۶۷ هزار واحد

پرش شاخص بورس به ارتفاع ۱۶۷ هزار واحد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲میلیارد و ۳۴۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۵۰۰میلیارد تومان در ۱۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۹۰۰واحدی در ارتفاع ۱۶۷هزار و ۳۷۱واحد قرار گرفت. بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ملی

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲میلیارد و ۳۴۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۵۰۰میلیارد تومان در ۱۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۹۰۰واحدی در ارتفاع ۱۶۷هزار و ۳۷۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ایران خودرو، سایپا و ایران ترانسفو با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادل و مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۸۳۹واحد، کل (هموزن) ۲۱۷واحد، قیمت (هموزن) ۱۵۱واحد، آزاد شناور ۳۵۲۴واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۲۳۹۰ و ۴۵۷۸ واحد رشد را به‌ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۴۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳۵۵میلیارد تومان در ۱۲۱هزار نوبت، آیفکس ۲۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰۹۷واحد قرار گرفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.