تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 12:04
کد خبر : 13304

قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷/۱۲/۱۶|دلار کاهشی شد

قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷/۱۲/۱۶|دلار کاهشی شد

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۵۰ تومان تعیین شده است. به گزارش تسنیم ، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به قیمت صبح روز

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۵۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم ، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به قیمت صبح روز قبل  ۲۰۰ تومان کاهش داشته است.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان است. قیمت یورو نسبت به قیمت صبح روز قبل ۱۵۰ تومان کاهش داشته است.

بازار ساز درپی افزایش قیمت ها در بازار آزاد، روز قبل نسبت به افزایش قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی اقدام کرد. این درحالی است که جمعیت زیادی از صبح زود مقابل صرافی ملی برای دریافت دلار بانکی در صف ایستاده بودند تا سودی از اختلاف قیمت دلار بانکی و آزاد به جیب بزنند.

امروز اما قیمت ها در صرافی های بانکی با کاهش قیمت نسبت به قیمت های پایانی دیروز تعیین شده است. کاهش قیمت ارز در صرافی های بانکی همزمان است با کاهش قیمت ها در بازار آزاد.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.