تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 8:10
کد خبر : 12809

قیمت مرغ به ۱۵۵۰۰ تومان رسید

قیمت مرغ به ۱۵۵۰۰ تومان رسید

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت هرکیلوگرم مرغ در تهران ۱۵۵۰۰ تومان است، درحالی که قیمت یاد شده نرخ سقف این محصول به حساب می‌آید و در بازار این محصول با قیمت‌های متفاوت و حتی تا ۱۳ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد. به گزارش تجارت‌نیوز، ،بر اساس اطلاعیه‌ای که اتحادیه فروشندگان

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت هرکیلوگرم مرغ در تهران ۱۵۵۰۰ تومان است، درحالی که قیمت یاد شده نرخ سقف این محصول به حساب می‌آید و در بازار این محصول با قیمت‌های متفاوت و حتی تا ۱۳ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ،بر اساس اطلاعیه‌ای که اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی (در تاریخ ۹۷/۱۱/۲۷) صادر کرده است قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در کشتارگاه‌های تهران به ۱۴۲۵۰ تومان، پخش ۱۴۴۵۰ تومان و در خرده‌فروشی به ۱۵۵۰۰ تومان رسیده این درحالی است که که قیمت یاد شده، نرخ سقف این محصول به حساب می‌آید و در بازار این محصول با قیمت‌های متفاوت و حتی تا ۱۳ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

این اتحادیه همچنین قیمت هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف را نیز ۲۱۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۲۰۰۰ تومان و فیله مرغ را ۲۵۰۰۰ تومان اعلام کرده است. در این اطلاعیه همچنین اشاره شده است که قیمت‌های اعلامی فوق استعلامی بوده و آنها می‌توانید با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش نمایید.

بنابراین گزارش، درحالی که مرغ در بازار به این قیمت‌ها به فروش می‌رسد، ستاد تنظیم بازار نیز گفته است که قیمت هر کیلوگرم مرغ نباید از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بیشتر باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.