تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 11:49
کد خبر : 12756

درخواست وزرای صنعت، نفت و کشاورزی برای ترمیم لایحه بودجه ۹۸

درخواست وزرای صنعت، نفت و کشاورزی برای ترمیم لایحه بودجه ۹۸

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی تنها مشکلات وزارتخانه‌ها بیان شد، گفت: وزرای صنعت، نفت و کشاورزی، خواستار نگاه ویژه مجلس برای ترمیم بودجه این وزارتخانه‌ها داشتند. به گزارش مهر، قاسم ساعدی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی در خصوص بودجه سال ۹۸ و مشکلاتی که

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی تنها مشکلات وزارتخانه‌ها بیان شد، گفت: وزرای صنعت، نفت و کشاورزی، خواستار نگاه ویژه مجلس برای ترمیم بودجه این وزارتخانه‌ها داشتند.

به گزارش مهر، قاسم ساعدی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی در خصوص بودجه سال ۹۸ و مشکلاتی که تحریم‌ها برای کشور ایجاد کرده، بحث و گفت‌وگو شد و وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نفت و صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را مطرح کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وزارتخانه‌ها تلاش داشتند تا خلاء‌های بودجه‌ای خود را حل کنند که در آینده این خلاءها تبدیل به معضلاتی برای کشور نشود.

وی افزود: پس از سخنرانی وزرای نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، نمایندگان در مخالفت و موافقت با برخی تصمیمات دولت سخنرانی کردند. بعضی از نمایندگان در نقد وضعیت بودجه وزارتخانه‌ها و دید دولت در بودجه سال ۹۸ و برخی دیگر، در حمایت از دولت و وزارتخانه‌ها سخنانی را بیان می‌کردند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز، دولت و وزارتخانه‌ها تنها مشکلات خود را برای سال ۹۸ بیان کردند و درخواست داشتند که مجلس نگاه ویژه‌ای به ترمیم بودجه ۹۸ در برخی وزارتخانه‌ها داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.