تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 15:42
کد خبر : 12709

سازمان مالیات: مودیان تهرانی برای دریافت از ۱۵ درصد وام تشویقی پرداخت نقدی عوارض ساختمانی تسریع کنند

سازمان مالیات: مودیان تهرانی برای دریافت از ۱۵ درصد وام تشویقی پرداخت نقدی عوارض ساختمانی تسریع کنند

مودیانی که قصد پرداخت عوارض ساختمانی ملک متعلقه را دارند ، برای بهره مندی از تسهیلات تشویقی مصوب، تسریع نمایند. مودیان عوارض ساختمانی که تا پایان اسفند ماه۹۷ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، می توانند از مزایای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷ به مناطق ۲۲گانه ابلاغ

مودیانی که قصد پرداخت عوارض ساختمانی ملک متعلقه را دارند ، برای بهره مندی از تسهیلات تشویقی مصوب، تسریع نمایند.

مودیان عوارض ساختمانی که تا پایان اسفند ماه۹۷ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، می توانند از مزایای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷ به مناطق ۲۲گانه ابلاغ شده است، بهره مند شوند .

وحید عرب  مدیر کل تشخیص ووصول درآمد با اشاره به ضرورت وصول درآمد های شهرداری تهران درسالجاری گفت، به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، چنانچه مودیان عوارض ساختمانی مشمول مصوبه فوق،  بدهی خود را به صورت نقدی و یکجا به خزانه  شهرداری تهران پرداخت نمایند، می توانند از مزایای تسهیلات تشویقی مقرر بهره مند شوند .

وی گفت؛ به منظوراعمال سیاستهای حمایتی وتشویقی جهت رونق ساخت وسازهای شهرتهران وارائه تسهیلات لازم دراین خصوص و با توجه به افزایش نرخ های جدید دفترچه ارزش معاملاتی املاک پس از پایان اسفند ماه ، مودیان محترمی که تمایل به استفاده از مزایای این مصوبه را دارند، می توانند تا پایان سالجاری  به مناطق ۲۲گانه مراجعه نمایند.

وحید عرب گفت:  بر اساس مصوبه مذکور،  شهرداری تهران موظف شده  است بر اساس درخواست مؤدیان حقیقی و حقوقی مطالبات ناشی از عوارض مرتبط با حوزه شهرسازی و صدور پروانه «زیربنا، مازاد تراکم (در حد مجاز)، تفکیک اراضی و ساختمانی، تغییر کاربری و کاربرد، پذیره، بالکن و پیش‌آمدگی، حق تشرف و ارزش بهینه ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه شهری» را بر اساس ضوابط قانونی موجود نسبت به صدور گواهی مربوطه اعم از پروانه ساختمانی، پایان کار و عدم خلاف اقدام نماید.

وی در ادامه یادآور شد و گفت: در صورتی که مودیان محترم تمایل به پرداخت بدهی خود به صورت نقدی و یکجا باشند، بدهی پرداخت شده مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی به میزان نرخ سود سپرده یکساله مصوب شورای پول و اعتبار به میزان  ۱۵ درصد خواهند شد.

شایان ذکر است، مودیان محترم  می توانند، جهت اطلاعات بیشتر به ادارات درآمد و شهرسازی مناطق ۲۲گانه مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.