تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 10:14
کد خبر : 12689

معاون رییس جمهور از غرفه بانک گردشگری بازدید کرد

معاون رییس جمهور از غرفه بانک گردشگری بازدید کرد

علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از غرفه بانک گردشگری در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با مرتضی خامی مدیر عامل بانک دیدار و گفتگو کرد. به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این بازدید که جمعی

علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از غرفه بانک گردشگری در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با مرتضی خامی مدیر عامل بانک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این بازدید که جمعی از مدیران سازمان میراث، مونسان را همراهی می کردند وی از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات انجام شده در بانک و گروه مالی گردشگری قرار گرفت.

معاون رییس جمهور در این بازدید ضمن تاکید بر توسعه صنعت گردشگری و توزیع متوازن سفر ، نقش بانک گردشگری را در رشد و توسعه این صنعت مهم و ارز آور بسیار مهم و اساسی عنوان کرد.

گفتنی است غرفه بانک گردشگری از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در سالن ۳۵ پذیرای علاقه مندان این صنعت می باشد.

همچنین مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، از غرفه‌های این نمایشگاه در نخستین روز برگزاری آن دیدن نمود.

در این بازدید مرتضی خامی و هیئت همراه ضمن تعامل و گفتگو با فعالان این حوزه، از آخرین دستاوردها و پروژه‌های مرتبط صنعت گردشگری کشور مطلع شد.

مرتضی خامی در ادامه همچنین با حضور در سالن ۳۵ و بازدید از غرفه‌ گروه مالی گردشگری و شرکت‌های عضو نکاتی چند را به منظور برگزاری هر چه بهتر این رویداد خاطر نشان نمود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن‌‌ماه با رویکرد حمایت از گردشگری داخلی و با حضور جمعی از مقامات و همچنین فعالان صنعت گردشگری کشور در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور “علی اصغر مونسان” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعی از نمایندگان مجلس، استانداران، سفرای کشورهای خارجی و همچنین مدیران ارشد گروه مالی و بانک گردشگری برگزار شد، مقامات مذکور با حضور در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این حوزه آشنا شدند و در جریان آخرین دستاوردها و پروژه‌های مهم گردشگری کشور قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است؛ گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه در سالن ۳۵ حضور دارد و با معرفی تعدادی از مهمترین پروژه‌های گردشگری خود همچون سرزمین ایرانیان، میکامال کیش، هتل‌های فرودگاهی؛ سیتی‌سنتر اصفهان، نگین‌افق نیایش و … پذیرای فعالان و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.

شایان ذکر است؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف معرفی توانمندی‌های صنعت پیشران گردشگری و صنایع وابسته، حمایت از فعالان آن و همچنین تقویت اقتصاد گردشگری و اشتغا‌زایی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.