تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397 - 15:53
کد خبر : 12643

شرکت نفت ابوظبی جز ۶ شرکت برتر صنعت نفت جهان

شرکت نفت ابوظبی جز ۶ شرکت برتر صنعت نفت جهان

به گزارش فارس به نقل از الجزیره براساس مطالعات انجام شده توسط مرکز اطلاعات داده‌های جهانی شرکت ملی نفت ابوظبی حائز رتبه ششم از میان ۱۰ شرکت برتر جهانی که به تغییر صنعت نفت وگاز جهان کمک کرده‌اند، شده است.  بر اساس تجزیه و تحلیل کارشناسان این مرکز شرکت نفت ابوظبی بعد از شرکت‌های اکسون

به گزارش فارس به نقل از الجزیره براساس مطالعات انجام شده توسط مرکز اطلاعات داده‌های جهانی شرکت ملی نفت ابوظبی حائز رتبه ششم از میان ۱۰ شرکت برتر جهانی که به تغییر صنعت نفت وگاز جهان کمک کرده‌اند، شده است.

 بر اساس تجزیه و تحلیل کارشناسان این مرکز شرکت نفت ابوظبی بعد از شرکت‌های اکسون موبیل و سی ان پی سی چین قرار گرفته است.

مسئولان شرکت نفت ابوظبی پس از این انتخاب اعلام کرده‌اند از سه سال گذشته سعی در تغییر ساختار شرکت نفت ابوظبی داده‌اند و برنامه توسعه‌ای خود را برای سال ۲۰۳۰ نوشته و براساس آن عمل می‌کنند.

آنها همچنین اعلام کرده‌اند، چند سال گذشته، فعالیت ها و تلاش‌هایشان برای رسیدن به اهداف استراتژیک  تعیین شده از قبیل  افزایش سودآوری در اکتشاف، توسعه و تولید دو برابر شده است و همچنین آنها به  افزایش ارزش پالایش و پتروشیمی به جای صادرات نفت خام پی برده‌اند و سعی دارند تا عرضه پایدار پتروشیمی و محصولات پالایشی را به جای نفت خام و گاز در دستور کار خود قراردهند و در این راه از تکنولوژی ها و فنآوری‌ مدرن بهره خواهند برد.

اماراتی ها در در ادامه اعلام کرده اند براساس اطلعاتا منتشر شده در این گزارش  آژانس بین المللی انرژی که یک سازمان مستقل محسوب می‌شود در رتبه نخست سازمانهایی است که تلاش کرده‌اند تا وضعیت صنایع نفت وگاز در جهان را بهبود بخشند و بعد از آن اداره اطلاعات انرژی آمریکا قرار گرفته است که عملا این دو سازمان نقش راهبری صنایع نفت و گاز را بر عهده دارند.

آنها معتقدند این افتخار بزرگی است که نصیب شرکت نفت ابوظبی شده، زیرا در میان شرکت های برتر فقط دو شرکت ملی نفت چین و شرکت ادنوک ( نفتط ابوظبی) قرار گرفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.