تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 13:55
کد خبر : 11373

۳ دلیل افزایش قیمت سکه / حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان شد

۳ دلیل افزایش قیمت سکه / حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تشریح دلایل قیمت سکه گفت: حباب سکه هم اکنون به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. آیت محمد ولی در گفت و گو با تسنیم، در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: خرید و فروش طلا در بازار داغ نشده ولی نمی خواهیم گله کنیم که اصلا خرید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تشریح دلایل قیمت سکه گفت: حباب سکه هم اکنون به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

آیت محمد ولی در گفت و گو با تسنیم، در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: خرید و فروش طلا در بازار داغ نشده ولی نمی خواهیم گله کنیم که اصلا خرید و فروشی نیست.

وی با بیان اینکه نسبت به ماه های قبل توجه مردم به مصنوعات طلا کمی بیشتر شده است، افزود: ولی آنطور که باید بگوییم کاسبی و داد و ستد داریم، نداریم، آنهم با این وضع و گستردگی صنعت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اشاره به اینکه داد و ستدها الان نسبت به اوایل سال طبیعتاً درصدی بهتر شده است، تصریح کرد: حباب سکه امروز بین ۳۹۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است.

محمد ولی درباره دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در روز های اخیر گفت: یکی از دلایل داخلی افزایش قیمت طلا و سکه، افزایش قیمت ارز است که باعث افزایش قیمت طلا و سکه نیز می شود.

وی افزود: همچنین نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، یکی از دلایل اصلی افزایش تقاضا برای خرید طلا و سکه است ضمن آنکه قیمت جهانی طلا نیز به دلیل پایان سال میلادی و افزایش تقاضا، افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۱۸۶ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۵ دلار معامله می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.