تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 10:25
کد خبر : 11279

شروع مجدد فرایند تکمیل ایستگاه‌های خط ۴ مترو در غرب پایتخت

شروع مجدد فرایند تکمیل ایستگاه‌های خط ۴ مترو در غرب پایتخت

تکمیل و بهره برداری از محل ایستگاه‌های خط ۴ مترو در منطقه ۵ پایتخت، موجب تسهیل تردد مسافران و توسعه حمل ونقل ریلی غرب تهران می‌شود. به گزارش میزان، خسروآبادی شهردار منطقه۵ برای بررسی و حل مشکلات برای ادامه فعالیت پروژه تکمیل ایستگاه‌های خط ۴ مترو ضمن بازدید از محدوده با امام مدیر عامل شرکت

تکمیل و بهره برداری از محل ایستگاه‌های خط ۴ مترو در منطقه ۵ پایتخت، موجب تسهیل تردد مسافران و توسعه حمل ونقل ریلی غرب تهران می‌شود.

به گزارش میزان، خسروآبادی شهردار منطقه۵ برای بررسی و حل مشکلات برای ادامه فعالیت پروژه تکمیل ایستگاه‌های خط ۴ مترو ضمن بازدید از محدوده با امام مدیر عامل شرکت مترو به گفتگو نشست.

خسروآبادی که از همکاری لازم در طول اجرای عملیات و تعامل گسترده با شرکت متروی تهران خبر داد، در دیدار با امام مدیر عامل متروی تهران به رفع مشکلات مجری طرح و تمدید مجوز‌های مربوطه برای ادامه فعالیت عوامل اجرایی اشاره کرد و بر پی گیری مشکلات خط ۴ مترو، بعد از ۲ سال وقفه تاکید کرد.

وی دراین بازدید گفت: به منظور حل موانع احتمالی پیش رو و ایجاد زمینه‌های مناسب برای احداث ایستگاه‌ها و هواکش‌های میان تونلی، نصب المان‌های شهری مناسب برای اطلاع رسانی به شهروندان در اولویت است.

شهردار منطقه افزود: با شروع مجدد فعالیت‌ها به منظور تکمیل ایستگاه‌های غربی خط ۴ مترو در منطقه ۵ (خیابان پروانه، آیت الله کاشانی و چهارباغ) و تسریع بهره برداری، تسهیل تردد مسافران غرب پایتخت به میزان قابل توجهی فراهم می‌شود.

خط ۴ مترو از ایستگاه ارم سبز واقع در بلوار فردوس در (غرب تهران) شروع و تا ایستگاه شهید کلاهدوز در انتهای خیابان پیروزی (شرق تهران) به پایان می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.