تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1397 - 9:45
کد خبر : 11221
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاهش عرضه از سوی کارخانه‌ها، افزایش قیمت لاستیک را رقم زد بسته هستند

کاهش عرضه از سوی کارخانه‌ها، افزایش قیمت لاستیک را رقم زد

کاهش عرضه از سوی کارخانه‌ها، افزایش قیمت لاستیک را رقم زد

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: طی یک ماه اخیر، کارخانه ها لاستیکی به بازار عرضه نمی‌کردند و همین امر موجب افزایش قیمت آن‌ شده بود. داود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک درباره وضعیت لاستیک در بازار اظهار کرد: طی یک ماه اخیر، کارخانه ها لاستیکی به بازار عرضه نمی‌کردند و همین امر موجب افزایش

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: طی یک ماه اخیر، کارخانه ها لاستیکی به بازار عرضه نمی‌کردند و همین امر موجب افزایش قیمت آن‌ شده بود.

داود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک درباره وضعیت لاستیک در بازار اظهار کرد: طی یک ماه اخیر، کارخانه ها لاستیکی به بازار عرضه نمی‌کردند و همین امر موجب افزایش قیمت آن‌ شده بود.

وی با اشاره به اینکه قیمت لاستیک‌های سواری ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است گفت: هر زمانی که این افزایش قیمت‌ها مصوب شود کارخانه‌ها این لاستیک‌ها را به نمایندگی‌ها سرازیر می‌کنند.

سعادتی نژاد با بیان اینکه مشکلات مربوط به لاستیک حل شده و خریدار هم در بازار کاهش یافته است افزود: در حال حاضر قیمت‌های لاستیک در بازار متعادل شده و تفاوت قیمت در بازار و دولتی تقریبا یکسان شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، با اشاره به اینکه مصرف کنندگان بیشتر به لاستیک‌های ایرانی روی می‌آورند تصریح کرد: تمایل به خرید لاستیک‌های خارجی کم است چرا که قیمت‌های آن بالاست.

سعادتی نژاد گفت: نزدیک به ۵ هزار عضو فعال در حوزه لاستیک در تهران فعالیت دارند و از این تعداد ۱۸۰۰ نفر لاستیک فروش هستند.

وی با اشاره به اینکه تامین مواد اولیه در این بخش، دچار مشکل است گفت: این کمبود توانسته بر تولید تاثیر بگذارد.

سعادتی نژاد، درپایان گفت: امیدواریم که مسئولان ذیربط این صنف را فعال و پویاتر کنند و بتوانیم فعالیت‌های بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.