تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 10:05
کد خبر : 11164

وقت‌کشی وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو

وقت‌کشی وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو

رمضانعلی سبحانی‌‍‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی باید به تعهدات خود پایبند باشند، گفت: از آنجایی که مسئولیت ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کننده با وزارت صنعت، معدن و تجارت است آقای رحمانی باید به دنبال تعیین تکلیف وضعیت خودروهای پیش فروش شده و تحویل

رمضانعلی سبحانی‌‍‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی باید به تعهدات خود پایبند باشند، گفت: از آنجایی که مسئولیت ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کننده با وزارت صنعت، معدن و تجارت است آقای رحمانی باید به دنبال تعیین تکلیف وضعیت خودروهای پیش فروش شده و تحویل آنها باشد.

قیمت‌گذاری خودرو و تحویل خودروهای پیش فروش نیازمند ساماندهی

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی افزود: قیمت‌گذاری خودروهای پیش فروش باید به گونه‌ای باشد که از یک سو نظر مصرف کنندگان و از سوی دیگر منافع شرکت‌های خودروساز تامین شود در حال حاضر قیمت‌گذاری خودرو و تحویل خودروهای پیش فروش و پیش خرید به معضلی تبدیل شده که به ساماندهی نیاز دارد.

در حال حاضر آقای رحمانی با وقت کشی، در ساماندهی وضع موجود تعلل می‌کند که این بی توجهی نه به صلاح مصرف کننده و نه تولیدکننده است

وقت کشی وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی بازار خودرو به تصمیم وزیر صنعت، معدن و تجارت بستگی دارد، بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر آقای رحمانی با وقت کشی، در ساماندهی وضع موجود تعلل می‌کند که این بی توجهی نه به صلاح مصرف کننده و نه تولیدکننده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره برخی ادعاها مبنی بر اینکه خودروسازان به دلیل نبود قطعه نمی‌توانند خودروهای پیش فروش شده را به موقع به خریداران تحویل دهند، اظهار کرد: این ادعاها درست نیست؛ حتی خودروسازان نیز تمایل دارند هرچه سریعتر وضعیت قیمت‌ها مشخص شود چراکه در حال حاضر بلاتکلیف هستند.

خودروسازان نمی‌توانند قیمت‌ها را افزایش دهند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره قیمت خودروهای پیش فروش شده و نحوه محاسبه قیمت‌ها با خریداران، خاطرنشان کرد: خریدارانی که خریدهای قطعی انجام داده‌اند باید خودرو را با قیمتِ زمان ثبت نام تحویل بگیرند. خودروسازان باید به تعهدات خود عمل کنند و نمی‌توانند قیمت‌ها را افزایش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.