تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 - 14:01
کد خبر : 10835

توزیع گوشت، مرغ و تخم‌مرغ به نرخ دولتی آغاز شد

توزیع گوشت، مرغ و تخم‌مرغ به نرخ دولتی آغاز شد

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران، توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ به نرخ دولتی از امروز در واحد های صنفی مجاز آغاز شد. درگذشته این محصولات تنها در فروشگاههای زنجیرهای و میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران توزیع میشد. بر این اساس قیمت توزیع هر کیلوگرم گوشت برزیلی منجمد

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران، توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ به نرخ دولتی از امروز در واحد های صنفی مجاز آغاز شد. درگذشته این محصولات تنها در فروشگاههای زنجیرهای و میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران توزیع میشد.

بر این اساس قیمت توزیع هر کیلوگرم گوشت برزیلی منجمد ٢٧ هزار تومان، مرغ منجم۸۹۰۰ تومان و هر شانه تخم مرغ ١٣ هزار تومان است.

در این اطلاعیه خطاب به وا حد های صنفی آمده است که این پروژه از تاریخ ۴ دی ماه و از طریق پشتیبانی امور دام و اتحادیه صورت میگیرد. حواله مرغ، گوشت و تخم مرغ تنها به اعضا دارای پروانه معتبر این اتحادیه و نیز اتحادیه گوشت صادر خواهد شد و ضمنا محدودیت کمی نیز شامل افراد معتمد صنف بنا به تشخیص اتحادیه وجود ندارد.

بنابراین گزارش، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم استعلامی کشتارگاههای تهران در روز سه شنبه (۹۷/۱۰/۰۴) نیز۱۲۵۰۰ تومان، پخش۱۲۷۰۰ تومان، خرده فروشی۱۳۷۰۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال ۱۳۲۰۰ تومان، قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن۱۲۲۰۰ تومان،سینه با کتف۲۲۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۳۰۰۰ تومان و فیله ۲۵۰۰۰ تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.