تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آذر 1397 - 12:03
کد خبر : 10265

دلار به کانال ۹۰۰۰ تومان بازگشت/نرخ امروز ۹۹۰۰ تومان

دلار به کانال ۹۰۰۰ تومان بازگشت/نرخ امروز ۹۹۰۰ تومان

علی‌رغم اینکه صرافی‌های بانکی معاملات امروز خود را با نرخ ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومانی برای خرید آغاز کردند، اما اندکی پس از شروع معاملات، نرخ اکنون وارد کانال ۹۰۰۰ تومانی شده است. به گزارش مهر، بررسی‌های میدانی از بازار ارز تهران حکایت از ریزش نرخ دلار در ساعات ابتدایی معاملات امروز (چهارشنبه ۲۱ آذرماه)

علی‌رغم اینکه صرافی‌های بانکی معاملات امروز خود را با نرخ ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومانی برای خرید آغاز کردند، اما اندکی پس از شروع معاملات، نرخ اکنون وارد کانال ۹۰۰۰ تومانی شده است.

به گزارش مهر، بررسی‌های میدانی از بازار ارز تهران حکایت از ریزش نرخ دلار در ساعات ابتدایی معاملات امروز (چهارشنبه ۲۱ آذرماه) دارد به نحوی که نرخ اکنون به ۹۹۰۰ تومان رسیده است.

در ساعات ابتدایی معاملات امروز بازار ارز، تابلوی صرافی‌های بانکی نرخ ۱۰ هزار و ۵۰ تومانی برای خرید و ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان برای فروش را نشان می‌داد که هم‌اکنون در برخی صرافی‌ها، نرخ به کانال ۹۰۰۰ تومان وارد شده و هر دلار آمریکا ۹۹۰۰ تومان معامله می‌شود.

دیروز نیز قیمت دلار در صرافی‌های غیربانکی پایین‌تر از صرافی‌های بانکی بود اما هر دو در کانال ۱۰ هزار تومانی معامله می‌شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.