تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 14:50
کد خبر : 10088

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۳۹۷/۰۹/۱۸

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۳۹۷/۰۹/۱۸

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان شد. به گزارش تسنیم ، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان با کاهش ۲۰۰ هزارتومانی نسبت به دیروز معامله می‌شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان شد.

به گزارش تسنیم ، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان با کاهش ۲۰۰ هزارتومانی نسبت به دیروز معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۴۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۴۹ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران نسبت به دیروز کاهش یافته است که از اصلی ترین دلایل کاهش قیمت ها در این بخش، کاهش قیمت ارز است.

به گزارش تسنیم، صرافی های دولتی که صبح امروز قیمت فروش دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده بودند با کاهش قیمت ۵۰ تومانی، هم اکنون هر دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان می فروشند. همچنین قیمت خرید دلار در صرافی های دولتی، ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

قیمت فروش یورو نیز ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به صبح امروز ۵۰ تومان کاهش یافته است. قیمت خرید یورو نیز در صرافی های دولتی ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است، یورو در مرکز مبادلات ارزی بدون تغییر قیمت نسبت به شنبه ۴۷۸۳ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۴۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.