تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 9:54
کد خبر : 10038
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مالزی در چارچوب توافق با اوپک تولید نفت خود را کاهش می‌دهد بسته هستند

مالزی در چارچوب توافق با اوپک تولید نفت خود را کاهش می‌دهد

مالزی در چارچوب توافق با اوپک تولید نفت خود را کاهش می‌دهد

وزیر امور خارجه مالزی گفت مالزی توافق کرده همچنان به قرارداد کاهش تولید متعهد بماند و تولید نفت خود را ۱۵ هزار بشکه در روز کاهش دهد .به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، پس از توافق بین اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت برای کاهش عرضه جهانی، مالزی ۶ ماه دیگر به روند کاهش تولید

وزیر امور خارجه مالزی گفت مالزی توافق کرده همچنان به قرارداد کاهش تولید متعهد بماند و تولید نفت خود را ۱۵ هزار بشکه در روز کاهش دهد .
به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، پس از توافق بین اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت برای کاهش عرضه جهانی، مالزی ۶ ماه دیگر به روند کاهش تولید خود ادامه می دهد .
اوپک و تولید کنندگان غیر عضو اوپک در روز جمعه طی نشستی در وین توافق کردند دور جدیدی از کاهش تولید را از ژانویه تا ماه ژوئن ۲۰۱۹ آغاز کنند و ۱.۲ میلیون بشکه در روز از تولید نفت کم کنند .
وزیر امور خارجه مالزی در بیانیه ای در روز شنبه گفت مالزی توافق کرده همچنان به قرارداد کاهش تولید متعهد بماند و تولید کل نفت خود را ۱۵ هزار بشکه در روز کاهش دهد .
مالزی عضو اوپک نیست. در سال ۲۰۱۶ مالزی از طریق شرکت نفت دولتی پترولیان نسیونال برهاد اعلام کرد که تولید نفت خود را ۲۰ هزار بشکه در روز کاهش می دهد. این کاهش تولید بخشی از تعهد این کشور به قرارداد کاهش تولید بین اوپک و سایر تولیدکنندگان غیر عضو اوپک بود .
توافق اولیه به رهبری روسیه، بعدا برای یک سال دیگر تا پایان ۲۰۱۸ تمدید شد . وزیر امور خارجه مالزی گفت:« حتی با این که ما یک کشور کوچک تولید کننده نفت هستیم، با کشورهای دیگر تولید کننده در دنبال کردن هدف استراتژیک تعادل بازار جهانی همکاری می کنیم، چون به نفع تمام تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نفت است» .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.